Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
BD

U prezidenta Zeman to je jasné. V mládí ho neměl nikdo rád,neměl kamarády a tak studoval. Jsou v Kolíně samozřejmě pamětníci jeho působení. A postoj muslimů je také jasný. Oni nepovažují Islám za nějaký životní postoj určený pro pouště a skály v Afganistánu. Jde o nejmodernější náboženský systém, který má naprosto jasné výhody a perspektivy.V islámu není žádné tmářství - naopak se prosazuje logika,etika,rozum a hlavně individuální zodpovědnost.A tu citovanou " zakázanou" knihu by si měl přečíst každý - je volně k dispozici na internetu.Stačí zadat název a stáhnout. A potom něco kecejte !

0 1
možnosti
JH

To snad není možné, po tolika zkušenostech ze všech zemí kde se usadili, i po zkušenostech našich lidí v jejich zemích. To přece nemůžete myslet vážně. Řekněte to do očí těm hloupým a pak poučeným ženám, které tam byly vdané. Vy jste z jiného světa.

0 0
možnosti
VJ

K islámskému terorismu bych měl jeden zásadní dotaz. Kolik lidských životů si vyžádal onen islámský terorismus na území EU a USA za posledních 20 let? Odečtěte 11. září a útoky v Londýně, u kterých není vůbec jasné, že je nespáchaly vlastní vlády, aby zavlekly své země do války (jako tomu už bylo mnohokrát v historii, když chtěl někdo ospravedlnit útok). Obětí bude velmi málo ve srovnání s tím, kolik lidí mají na svědomí válečná tažení na blízkém východě, kterých jsme součástí.

Dokud jsme se tam necpali, tak žádné zásadní hrozby terorismu nebyly.

Nechci se tím islámu zastávat, považuju ho za hrozbu euroatlantické "civilizace", ale je potřeba se na něj podívat úplně jinak než přes jakousi hrozbu teroristického útoku a tím primitivně strašit, že oni jsou to zlo a my to dobro.

1 0
možnosti
TT

Dočetl sjem článek jen po sousloví "náboženský filosof". V tom okamřiku jsem to vzdal, lebo je to sousloví úplně ukázkový oxymoron. Náboženství je láska k nadpřirozenosti, zázrakům, divům apod., no a potom následně ponížení sebe sama před představou nějakého ducha sídlícího např. v nebi. Zatímco filozofie je láska k moudrosti; a soráč, moudrý nemůže být nikdo jiný než člověk, nebo dobrá, v určitých ohledech i zvíře, ale aby byl moudrý produkt představ, to je žvást. Tím pádem se filosofie zabývá světem lidí, a ne nějakéch božích duchů. Čus, věřící

:-P

0 1
možnosti
TT

Překlepů hofo... Ale prostě se mně z kydu "náboženský filosof" začaly kmitat ruce. :-(

0 1
možnosti
PJ

Naprosto s řádky souhlasím. Jsi tu, buď, ovšem respektuj naši morálku, naši realitu. Jinak nevím, co bys tu pohledával. My tě tu nechceme a nepotřebujeme.

3 0
možnosti
KC

Islám a demokracie se vzájemně vylučují. Evropa se však chová, jakoby věřila, že oba systémy jdou dohromady. Chceme-li si zadělat na dlouhodobé potíže, jejichž řešení je v nedohlednu, přistupme na toto  tvrzení.

8 2
možnosti
Foto

Tolik diskutovanou knihu jsem si chtěl - čistě ze studijních důvodů a bez předsudků - taky přečíst. Téměř čtyři desítky stránek jsem to vydržel. Dokud jsem nenarazil na tvrzení, že "Každý novorozenec se rodí se sklonem k uctívání Alláha, ačkoliv z něj později rodiče udělají žida, křesťana nebo polyteistu". Dál už jsem to opravdu nevydržel...

11 1
možnosti
JS

Přiznám se, že jsem Váš článek nedočetl až do konce. Je na mě vzhledem k obsahu příliš dlouhý. Pokud se jedná o emigraci, mám na to jednoduchý názor. Pokud žiji v nějaké zemi, kde mi prostředí nevyhovuje a rozhodnu se vystěhovat, existují pouze dvě možnosti. Ta první je, že jsem se vystěhoval do země, která mně vyhovuje víc a chci žít v této zemi za podmínek, které tam existují. Jsem emigrant. Ta druhá možnost je, že jsem se přistěhoval do nějaké země a podmínky v této zemi chci přizpůsobit mým představám. Lituji, ale v tomto případě nejsem emigrant, ale agresor.

23 0
možnosti
JM

Další možnost,že jsem se narodil v zemi ,kam odešli mí rodiče. Necítím se v ní dobře a začnu hledat své kořeny. Najdu islám neslučitelný s křesťansko - ateistickou filosofií Evropy. Kdo jsem ,co mám dělat?  A co máme dělat my s takovým našim občanem ?

4 1
možnosti
  • Počet článků 39
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1400x
Nekouřím a nepiju! Kouřím jen cigarety, doutníky a dýmky a piju jen pivo, víno, likéry a nějakej ten tvrdej... 

Seznam rubrik